Gdzie spędzam czas wolny?

Hej pewnie po przeczytaniu tytułu jesteście ciekawi jakie jest moje ulubione miejsce pobytu aby się zrelaksować podczas wolnych dni i pracy.. A więc moim ulubionym miejscem jest RODZINNIE MIASTO,pewnie nie wiele wam to mówi ale już wszystko opowiadam.
Na załączonym zdjęciu przedstawiam wam Koczałe. 
Koczała-mała miejscowość znajdująca się w województwie pomorskim.
Gdy byłam mała dziewczynką przebywałam u moich dziadków całe dwa miesiące wakacji,spędzałam je właśnie nad wodą,kocham tą wioskę! Teraz gdy jestem już starsza i doszły do mnie obowiązki takie jak szkoła,praca.. nie mam aż tyle "czasu" ,aby przebywać w Koczale tyle ile mogłam wcześniej. 

Teraz gdy tylko czuję zmęczenie od razu pakuje walizki i wyruszam!
Miejsce w którym mogę odpocząć i zregenerować swój organizm.


Życzę wam wszystkim udanego wypoczynku wakacyjnego ☀

Komentarze

  1. Śliczne miejsce! :D My mamy mnóstwo miejsc do których wyruszamy, gdy chcemy posiedzieć w ciszy, przemyśleć coś. Są to między innymi jakieś wykopaliska czy opuszczone domy. Nikogo nie ma można posiedzieć w spokoju... Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wakacje spędzam u rodziny i znajomych :) Głównie na wsi, więc jest spokojnie :)
    Wzajemnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wakacje spędzam w domu, ale ciągle gdzieś dalej jeżdżę rowerami ze znajomymi, więc nie ma czasu na nudy :D
    Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też niedawno wróciłam właśnie do rodzinnego miasteczka i to taka odmiana, jest całkiem inaczej niż w Krakowie, tak spokojnie, powoli. Chętnie spędzę tu jeszcze kilka miesięcy i naładuję akumulatory.
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym chciała spędzić tak czas wolny :) Super, piękne miejsce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wakacje raczej spędzam na podróżowaniu, chociaż uwielbiam jeździć na wieś, gdzie mieszkała moja babcia. Kiedy jestem na polu przychodzą mi na myśl wszystkie miłe wspomnienia z nią <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wakacje spędzę trochę nad morzem i trochę u siebie. Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie miejsca! Niestety u mnie w pobliżu takiego nie mam, ale kojarzy mi się z Mazurami, gdzie byłam już kilkanaście razy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zawsze najlepiej wypoczywam w rodzinnym domu :) też mam blisko naturę i las- a nawet jezioro.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju ale ślicznie... U mnie niestety nie ma takich widoków

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty